سلام به همه همراهان عزیز ویکی کاکتوس ،

 

واقعا لذت بردم که دوستان مسابقرو اینجوری مورد نقد قرار دادن ، واقعا این انتقادات نتیجه سازنده ای برای ویکی کاکتوس و مسابقات خواهد داشت .

 

اولین دوره از مسابقات زیباترین کاکتوس سال به چند دلیل با حاشیه های زیادی روبرو شد ، اولین دلیل ،تضاد نام مسابقه با توضیحات اولیه مسابقه بود . به این صورت که خیلی از دوستان با دید زیباترین و گرانترین و خاص ترین کاکتوس به مسابقه و تصاویر نگاه کردند ولی خیلی از دوستان دید تزییناتی و زیبا بودن کاکتوس داشتند . به هیچ گروهی نمیتوان ایراد گرفت .به نام مسابقه که دقت کنیم دوست داریم در مسابقه کاکتوس های خیلی خاص و گرانقیمت و شیک ببینیم ولی اگر به توضیحات اولیه مسابقه مراجعه کنیم متوجه میشیم که این دید اشتباه است و ما فقط می خواستیم در این مسابقه زیباترین سلیقه از نظر چیدمان ، کاکتوس و عکاسی را ببینیم . شاید هدف مسابقه با نام آن کمی تضاد داشته باشد که همینطور است ، این دوره چون اولین دوره از مسابقات بوده توقع بوجود آمدن اینچنین مشکلاتی میرفت و انشالله دوره های بعدی حتما بهتر و دقیق تر برگزار خواهد شد .

 

دراین دوره با توجه به توضیحات ابتدای دوره به تصاویر رای داده شد و ۱۰ تصویر به عنوان برگزیده رای عمومی انتخاب شدند و به دور دوم داوری راه یافتند . در دوره دوم نیز تمامی تصاویر مورد بررسی داوران قرار گرفتند و از همه نظر بررسی شدند و نتیجه نهایی به صورت زیر اعلام میشود .

 

دقت بفرمایید که ۳ نفر اول هم در رای گیری عمومی انتخاب شدند و هم در رای داوری . این تصاویر به نظر من از هر دو دید نسبت به تصاویر دیگر برتری داشتند .

 

نفر اول مسابقه : جناب آقای حسن شکری ( جایزه ویژه مسابقه : پاکی سرئوس مارگیناتوس )

در این تصویر کاملا اصول نور و عکاسی رعایت شده و کاکتوس شاداب و گلدان زیبا و تزیین مناسب .

آقای حسن شکری

نفر دوم مسابقه : آقای آرمین ترهنده ( جایزه : مامیلاریا آشیانه پرنده )

در این تصویر نیز تمامی مقرراتی که شامل امتیاز در مسابقه میشد به خوبی رعایت شده

آقای آرمین ترهنده

نفر سوم مسابقه : آقای یاسین نظر پور ( جایزه : استروفیتوم کاپریکورن نودوم )

نور ، عکاسی ، کاکتوس ، گلدان و زاویه بسیار خوب است

آقای یاسین نظر پور

با تشکر از همه دوستان و همراهان ویکی کاکتوس .

انشالله دوره بعدی این مسابقه کامل تر و بدون نقص برگزار میشود .

از ماه آینده هم مسابقات پرسش و پاسخ به صورت ماهانه و عکاسی با موضوعات جذاب به صورت ۳ ماه برگزار میشوند

 

موفق باشید .