اعلام نتیجه نهایی هفتمین دوره مسابقات پرسش و پاسخ

 

مژده دهید یار را حین که نگار میرسد…
عرض سلام و ادب به تمامی دوستان و همراهان همیشگی ویکی کاکتوس
در ابتدای عرایض لازم میدانیم از جناب آقای صرامی تشکر ویژه ای به عمل بیاوریم چرا که همیشه یار و یاور تمامی اعضای ویکی کاکتوس بوده و هستند ونتیجه ی مسابقه با مساعدت ایشان به محضر مبارک دوستان اعلام میشود.
همچنین جا دارد از تمامی دوستانی که در هفتمین دوره از مسابقات پرسش و پاسخ شرکت کرده اند و ماحصل تحقیقات و تجربیات خود را برای ما فرستادند کمال تشکر و قدردانی را به عمل بیاوریم. همه ی دوستان شرکت کننده جوابهای به نسبت درستی را برای ما ارسال کرده بودند منتها از بین شرکت کنندگان سرکار خانم بهناز رسولی به نکات بیشتر و کاملتری اشاره کرده بودند بنابراین افتخار دارم اعلام کنم که برنده ی هفتمین دوره از مسابقات پرسش پاسخ سرکار خانم ” بهناز رسولی” هستند. به ایشان تبریک میگوییم.
هدیه ی ویژه ای برای این دوست عزیز ارسال خواهد شد .

همچنین برای تمامی شرکت کنندگان یادگاری از طرف ویکی کاکتوس به رسم یادبود و قدردانی ارسال خواهد شد .

 

از همه دوستان شرکت کننده درخواست می کنم آدرس کامل خود را همراه با کد پستی و نام و نام خانوادگی به ایمیل mosabeghe@wikicactus.com ارسال بفرمایند.

 
در پایان توجه شما را به این مطلب جلب میکنیم که در این ماه مسابقه ی پرسش و پاسخ نخواهیم داشت و بابت بهم ریختگی برنامه مسابقات در این دوره عذرخواهی میکنیم و نوید می دهیم که دوره بعد از ابتدای دی ماه آغاز خواهد شد و طبق برنامه هر ماه یک مسابقه پرسش و پاسخ خواهیم داشت .

 

با تشکر از همراهی گرم شما دوستان عزیز

 

مدیریت مسابقات ویکی کاکتوس

فاطمه ماکویی