سلام خدمت همه کاکتوس دوستان عزیز ،

 

بدین وسیله به اطلاع همه دوستان و همراهان عزیز میرسانم که سومین گردهمایی پارس کاکتوس با مدیریت جناب آقای کیوان ادریسی در روز جمعه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ برگزار میشود . دوستان علاقه مند به شرکت در این گردهمایی بزرگ ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنند .

 

توصیه میکنم دوستانی که میتوانند ، حتما در این گردهمایی بزرگ و پربار شرکت کنند ، من در دوره قبل شرکت کردم و تمام تلاشم را میکنم که در این دوره هم شرکت کنم که هم از بار علمی مراسم استفاده کنم و هم بتونم اساتید بزرگوارم آقایان ادریسی ،سنایی و  صرامی  را زیارت کنم . دوره قبل بسیار خوب مدیریت شده بود و با حضور اساتید بزرگ بسیار فضای علمی و دوستانه ای داشت و مطمئنم با مدیریت قوی جناب ادریسی این دوره از دوره های قبل بسیار پربار تر خواهد بود .

همچنین از جناب ادریسی بزرگوار بابت فراهم کردن این چنین گردهمایی هایی صمیمانه تشکر میکنم  و پیشاپیش به ایشان خسته نباشید میگم چون مدیریت اینچنین رویداد ها بسیار سخت می باشد . امیدوارم روز به روز بر تعداد اینگونه گردهمایی هایی افزوده بشه و علم کاکتوسی در ایران عزیزمان اینقدر بالا برود که دیگر هیچ کاکتوسی خشک و نابود نشود .

 

 

به امید دیدار

معین ذهاب