به نام خدا

اولین دوره مسابقات پرسش و پاسخ ویکی کاکتوس

دوستان عزیز سلام ،

از این پس قصد داریم هر ماه دو پرسش در سایت مطرح کرده و پاسخگویی به آن ها را به شما دوستان عزیز و همراهان گرامی واگذار کنیم. پرسش های مطرح شده به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب را وادار به تحقیق و پژوهش در سایت ویکی کاکتوس و سایر وب سایت های مرتبط با مبحث کاکتوس و ساکولنت نمایند. شما عزیزان میتوانید ماحصل تحقیقات خود را در قالب مقاله ای هر چند کوتاه و مختصر ولی جامع و مستند برای ما از طریق ایمیل زیر ارسال کنید.

mosabeghe@wikicactus.com

 

دقت داشته باشید که فقط به همین آدرس ایمیل پاسختان را ارسال بفرمایید . پاسخ هایی که به ایمیل های دیگر یا با استفاده از ارسال مطلب و عکس ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا در ایمیل ارسالی حتما نام، نام خانوادگی، نام کاربری و شماره تماس قید گردد.

در ابتدای هر ماه ۲ سوال مطرح میشود ، یک سوال در سطح معمولی و دیگری در سطح حرفه ای می باشد. در پایان هر ماه هم به بهترین پاسخ ها جوایزی اهدا خواهد گردید .

به دلیل تاخیر پیش آمده در شروع اولین دوره مسابقات مدت زمان پاسخگویی به سوالات این دوره کوتاه تر از دوره های بعدی و تا پایان شهریور ماه می باشد که انشالله از دوره بعد که مهرماه برگزار میشود سوالات در ابتدای ماه مطرح خواهند گردید.

پیشاپیش از همه عزیزان تشکر میکنیم.

سوالات دوره اول (شهریور ماه ۱۳۹۳) :

سوال سطح معمولی: چرا همواره پیشنهاد می شود پس از تعویض گلدان تا چند روز به کاکتوس و یا ساکولنت آب داده نشود؟

سوال سطح حرفه ای: استفاده از ورمی کمپوست بدون در نظر گرفتن فوایدش برای کاکتوس ، مضراتی نیز دارد. مضرات استفاده از ورمی کمپوست برای کاکتوس چیست؟