انگار همین دیروز بود….
تا به حال دقت کرده اید چقدر از این جمله استفاده میکنیم??!!
آری انگار همین دیروز بود که طرح اولین موضوع مسابقه توسط بنده کلید خورد!
گذر صفحه های تقویم علاوه بر مرور خاطرات این نکته را به ما یادآور میشوند که…..
تا پایان مسابقه ی عکاسی پاییزانه ی! این دوره تنها و تنها ….
شش روز دیگر باقی است.
شاید عده ای در اذهان خود به تمدید می اندیشند! ولی بگذارید آب پاکی را روی دستان مبارکتان بریزم که ایندوره قصد تمدید نداریم! حتی برای ” شما” دوست عزیز!:-)
از دوستانی که زحمت کشیده اند و تصاویر خود را ارسال کرده اند صمیمانه سپاسگزاریم و خدمتشون عرض کنم که هیچ کدام از دوستان تصاویرشون قابل قبول نیست و باید دوباره عکاسی کنند . امیدواریم دوستانی که هنوز موفق به ارسال عکسهای منتخب خود نشده اند در این شش روز باقی مانده چشم همه ی ما را به دیدار عکسهای خود مزین کنند.
در پایان ذکر این نکته را لازم میدانیم:
با مشاهده ی تصاویر دوستان متوجه شدیم که گویا عده ای هنوز موضوع مسابقه برایشان ملموس نشده است لذا جهت شفاف سازی موضوع نمونه عکسی را که در آن صرفا موضوع مسابقه رعایت شده است ضمیمه کردیم.
امید است رهگشای دوستانی شود که قصد دارند در ایام باقی مانده خانه را با عکسهای خود صفا دهند.

اگر به تصویر زیر توجه بفرمایید ، عکاس تلاش کرده کاکتوس کریسمس را با دو گونه گیاه گندمی مقایسه کند . همه گیاهان در یکجا و در یک عکس  مقایسه شده اند . بیشتر تصاویری که دوستان ارسال نموده اند تصاویر تکی بودند یا دو نوع ساکیولنت با هم مقایسه شده بودند . دقت بفرمایید حتما باید نوعی کاکتوس یا ساکیولنت با گیاهی از خانواده های دیگر تصویر برداری شوند . اگر در مورد کاکتوس و ساکیولنت بودن گیاهان خود شک دارید حتما در انجمن مطرح بفرمایید تا سریعا پاسخگو باشیم .

4180523_f496

 

دوستانی هم که جدید متوجه مسابقه شده اند می توانند جهت کسب اطلاع از موضوع مسابقه و نحوه شرکت در مسابقه به این برگه مراجعه نمایند .

 

در ضمن جایزه این دوره کاکتوس کلکسیونی با ارزش بالای ۱۰۰ هزار تومان می باشد که به نفر اول که توسط تیم داوری انتخاب شود اهدا خواهد شد .
با تشکر از تمامی دوستان وهمراهان همیشگی ویکی کاکتوس