سایبانیست..
چون تک درختی در دل کویر!?
که آغوش سبزش پناهگاهی است!
در وادی بی قراری
پرندگان زخمی را
همان … تبسم سبز امید!

” بانو غلامی”

 

 

ناب ترین سلامها خدمت یکایک شما عزیزان
شما یارانی که صفا بخش محفل ویکی کاکتوس هستید حضور سرسبز شما همواره امید بخش قلبهای ماست.
با همراهی شما زیبارویان مسابقات پرسش و پاسخ بهمن ماه هم به پایان رسید و ایندوره نیز همچون دوره های قبل ، با حضور فعال و یکپارچه ی شما عزیزان محفل سایت ویکی کاکتوس گرمتر شد.
در ایندوره هر کدام از شرکت کنندگان پاسخهای ویژه ای را بیان کرده اند که بعضا تجربیات با ارزشی هم هستند اکثر شرکت کنندگان پاسخهای قابل قبولی ارسال کرده اند که در جای خود میتواند راه حل مناسبی برای پیشگیری از پوسیدگی در فصل زمستان باشد ولی باید خدمت دوستان عرض کنیم که آنچه مد نظر طراح سوال بود در میان پاسخ دوستان یافت نشد!
لذا ایندوره برنده ای نداریم!
اما تلاش دوستان عزیز از طرف سایت ویکی کاکتوس بی پاسخ نخواهند ماند و به همه ی شرکت کنندگان که پاسخ مناسبی ارسال کرده اند هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
جوایز تا پایان سال جاری برای دوستان ارسال خواهد شد تا بهانه ای باشد برای قدردانی از زحمات یکایک عزیزانی که، در این محفل علمی _ تجربی قدم نهاده اند.

 

دوستان عزیزی که پاسخ ارسال کرده اند حداکثر تا ۲۰ اسفند ماه آدرس کامل ، کد پستی  و نام و نام خانوادگی خود را به آدرس ایمیل مسابقه ارسال بفرمایند تا یادگاری از طرف تیم ویکی کاکتوس خدمتشان ارسال نماییم .

mosabeghe@wikicactus.com
پاسخ این دوره نیز به زودی توسط تیم پژوهشی در سایت منتشر خواهد شد.
در پایان جا دارد به دوستان علاقمند به بخش مسابقات نوید بدهیم که مسابقه ی اسفند ماه به زودی با چهره ای متفاوت تر برگزار خواهد شد.
منتظر اطلاعیه ی جدید مسابقات پرسش و پاسخ باشید.
قلبهایتان سراسر مهر
دستانتان سراسر نور
زندگیتان سراسر شور