با سلام خدمت دوستان همیشگی و همیشه همراه ویکی کاکتوس که در هیچ شرایطی ما رو تنها نگذاشتین.

همونطور که مطلع هستید چند وقتیست تلگرام در ایران تبدیل به بزرگترین ابزار برای اشتراک گذاری و تبادل نظر و ارتباط شده از این رو ما هم تصمیم گرفتیم برای راحتتر بودن شما عزیزان و آسایش بیشترتون به جای بخش انجمن پرسش و پاسخ که در سایت دایر هست گروهی در تلگرام ایجاد کنیم و پرسش ها و نظرات شما عزیزان همیشگی رو در اون گروه پذیرا باشیم.
لذا ازتون خواهشمندیم ابتدا قوانینی که برای گروه تدوین شده رو مطالعه فرمایید و سپس به جمع ما در گروه انجمن پرسش و پاسخ ویکی کاکتوس بپیوندید تا علاوه بر تجربه همون فضای صمیمی روز های نه چندان دور در سایت بتونیم سوالات و مشکلات همدیگر رو با راحتی و آسایش بیشتر حل و پاسخگو باشیم.

لینک عضویت کانال تلگرام کاکتوس و ساکیولنت ویکی کاکتوس

 

قوانین گروه انجمن پرسش و پاسخ ویکی کاکتوس:
۱-در همه حال رعایت ادب و احترام و حفظ فضای دوستانه سر لوحه تیم ویکی کاکتوس و اعضای عزیزش بوده لذا جهت حفظ این شرایط کوشا و ساعی باشید.
۲-خواهشمندیم از ارسال متوالی تصاویر مجموعه خود یا تصاویر زیبایی که در اختیار دارید و همچنین استفاده متوالی از استیکر و گیف پرهیز نمایید.برای انتشار مجموعه های کاربران و اشتراک گذاریشان با بقیه اعضا در سایت ویکی کاکتوس بخشی در نظر گرفته شده تا مجموعه شما ماندگار در معرض دید عزیزان باشد.
۳-همانطور که از اسم گروه مشخص است این گروه صرفا و صرفا علمی بوده و به جهت تسهیل در تبادل نظر و راهنمایی عزیزان ایجاد شده لذا از تبلیغات محصول برای فروش پرهیز نمایید،برای فروش محصولات خود میتوانید در بازار ویکی کاکتوس عضو شده و به عنوان فروشنده فعالیت نمایید.
۴-خواهشمندیم در گروه اقدام به ارسال لینک نفرمایید چرا که ربات موجود در گروه هم لینک ارسالی و هم شخص شما را از گروه بدون اخطار حذف خواهد کرد.جهت تبادل میتوانید با ادمین ها در تماس باشید تا درصورت توافق تبادل لینک انجام گردد.
۵-عزیزانی که سوال و مشکلی با کاکتوس خود دارند و قصد اخذ مشورت و راهنمایی دارند به جهت تسهیل در دریافت پاسخ تصویر واضح و دقیق از گیاه را ضمیمه پرسش خود نمایند.همچنین به جهت وارد نشدن خسارات ناخواسته به دوستان از پاسخگویی بدون اطمینان کامل از درستی پاسخ خودداری نمایید.
۶-به جهت آسایش سایر اعضا ساعت فعالیت گروه بین ساعات ۸ صبح الی ۱۲ شب می باشد لذا انتظار میرود خارج این ساعات پستی ارسال نگردد.
۷-از پرداختن بیش از حد به مسائل خارج از موضوع گروه پرهیز نمایید قصد ما ایجاد فضای سرد و دل مرده نیست تنها انتظار ما از شما عزیزان حفظ رسالت گروه در کنار فضای دوستانه و صمیمی است.