همانگونه که عزیزان مستحضر هستید ویکی کاکتوس در جشنواره وب ایران در گروه بهترین وب سایت های اطلاع رسانی و بانکهای اطلاعاتی نامزد دریافت تندیس شده است . جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است. ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران و از اول آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

در این جشنواره به وبسایت ها به دو گونه رای داده می شود : اول رای داوران جشنواره وب و دوم رای گیری مردمی .

از تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۲ رای گیری مردمی آغاز شده است و تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت .

به همین منظور ویکی کاکتوس برای کسب امتیاز در جشنواره نیاز به حمایت شما کاکتوس دوستان دارد . فقط کافیست به این لینک رفته و به وب سایت ویکی کاکتوس رای مثبت دهید . دقت داشته باشید پس از ارسال رای حتما می بایستی از طریق ایمیل خود، رای را تایید کنید .

dcy-logo

 

پس از ورود به لینک زیر برای ارسال رای خود اینگونه عمل کنید :

http://directory.iranwebfestival.com/website/wikicactus.com/?utm_source=wikicactus.com&utm_medium=p-right&utm_campaign=iwf-pv

webfestival

 

سپس به ایمیل خود بروید و ایمیلی که از طرف جشنواره وب برای شما ارسال شده است را باز کنید و برروی لینک داخل آن جهت تایید رای خود کلیک کنید . پس از کلیک برروی لینک مورد نظر به سایت جشنواره وب منتقل می شوید که در آنجا به شما نشان داده می شود که رای شما به وب سایت ویکی کاکتوس تایید شده است .

 

در صورت امکان و برای حمایت از وب سایت ویکی کاکتوس این لینک را به اشتراک بگزارید .