سلام به همه ویکی کاکتوسی های عزیز ، ده ساله که در کنار همیم ، در این یک دهه ویکی کاکتوس پستی و بلندی های زیادی رو طی کرد تا به دهمین سال تولدش برسه . خوشحالیم و افتخار میکنیم که در این سال ها همراه شما بودیم و از جای جای ایران دوستان عزیزی داریم .

در این ده سال در وب سایت ویکی کاکتوس امکانات مختلفی ارائه دادیم که بعضی از امکانات به شدت موفقیت آمیز بود و بعضا شکست خورد . تصمیم داریم در دهه دوم رویش ویکی کاکتوس تمرکز را روی فروشگاه (ویکی کاکتوس اولین فروشگاه آنلاین کاکتوس فارسی زبانه) و سیستم حرفه ای آموزش (اولین وب سایت فارسی که در زمینه کاکتوس شروع به آموزش و ارسال مقاله کرد ویکی کاکتوس بود ) بزاریم .

در ۸ سالی که فروشگاه ویکی کاکتوس فعالیت میکنه بیش از ۱۰ هزار بسته کاکتوس و بذر به سراسر ایران ارسال کردیم و خرسندیم که رضایت بیش از ۹۹ درصدی خریداران رو داشتیم و تماس تلاشمون بر این بوده که بسته بندی و ارسال  بدون نقص داشته باشیم و با کیفیت ترین محصولات را ارائه کنیم . در این راه سعی کردیم همراه با کیفیت ترین تولید کننده های ایران همچون جناب آقای خسروی و تیم حرفه ایشون و مجموعه دکتر سرابچیان و غیره  باشیم .

در حوزه آموزش بیشتر تمرکزمون روی ارسال مقالات آموزشی بود ولی الان با آماده سازی زیرساخت بیشتر هدفمونو روی ویدئوهای آموزشی خواهیم گذاشت . همراه ما باشید .

 

همچون گذشته قصد داریم روال مسابقات عکاسی دوره ای برگزار شود و مثل همیشه شاهد شاهکارهای هنری شما باشیم . البته اینبار قصد داریم جایزه های بیشتر و متنوع تری داشته باشیم و پایان هر سال کتاب تصاویر ارسالی رو داشته باشیم . به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد .

 

باز هم از همراهی و اعتماد شما تشکر میکنیم و ممنونیم که ویکی کاکتوس رو حمایت میکنید .

 

لطفا هر گونه انتقاد و پیشنهادی برای بهتر شدن ویکی کاکتوس دارین لطفا در کامنت ها ارسال بفرمایید . ( دوستانی کامنت بزارن به قید قرعه به ۱۰ نفرشون کد تخفیف ۱۰ درصدی خرید از فروشگاه ارائه میشه )