first anniversary

 

با سلام خدمت همه دوستان ویکی کاکتوس و کاکتوس دوستان عزیز 

 

۳ روز دیگر تا اولین سالگرد ثبت ویکی کاکتوس مانده است.

ویکی کاکتوس یکساله شد.

در این یکسال به لطف خداوند با دوستان بسیاری آشنا شدیم و از محضر اساتید بزرگی بهره بردیم. تمام تلاشمان را به کار بستیم تا بتوانیم با انتقال دانش و تجربیات خود و سایرین گوشه ای از سوالات و انتظارات کاربران سایت و دوستان عزیزمان را پاسخگو باشیم. در این راه، ویکی کاکتوس با فراز و نشیب های بسیاری روبرو شد. افتخاراتی همچون معرفی سایت در برنامه ی “بروز” از شبکه ی سوم سیما و بلایی همچون حمله های هکری نصیبمان گردید. تغییرات زیادی انجام دادیم تا سایت مطابق سلیقه ی کاکتوس دوستان عزیز پارسی زبان باشد. امکانات زیادی به سایت اضافه شد و بخش هایی نیز حذف شد. دوستان زیادی در این راه به ما کمک کردند و بدون کمک این عزیزان پیمودن این راه ممکن نبود. از همینجا از تمام کسانی که در این مدت با ارسال مطالب و تصاویر مفید و پیشنهادات و انتقادات سازنده ی خودشون ما را همراهی کردند و باعث دلگرمی ما گردیدند تشکر ویژه میکنیم  و قدردان تلاشهایشان هستیم.

امیدواریم در سال جدیدی که در پیش رو داریم باز هم ما را از الطافتان بهره مند سازید و ما هم بتوانیم با راه اندازی بخش های جدید و متنوع و بروزرسانی هر روز سایت، قدری از محبت های دوستان ویکی کاکتوس را جبران کنیم.

 

به مناسبت یکسالگی ویکی کاکتوس قالب جدیدی در حال طراحی میباشد که انشالله تا ۳ روز دیگر برروی سایت بارگزاری میشود تا وبسایت ویکی کاکتوس از این یکنواختی بیرون آید و حالت پرنشاط و پویا تری بخود بگیرد . به امید اینکه این طراحی جدید ویکی کاکتوس مورد پسند همه کاکتوس دوستان قرار بگیرد.

 

با تشکر از همه

تیم مدیریت ویکی کاکتوس