67

با سلام خدمت همه دوستان خوبم ،

 

بالاخره انتظار ها به سر رسید و نتیجه مسابقه مشخص شد . در ابتدا از جناب صرامی عزیز تشکر ویژه ای داشته باشم بابت تمام زحماتی که برای این دوره متحمل شدند . به نظر جناب صرامی دو نفر از دوستان به این سوال پاسخ صحیح داده بودند که هر ۲ نفر برنده مسابقه اعلام می شوند . جناب آقای حمید رضا احمدی و سرکار خانم فاطمه ماکویی برندگان این دوره از مسابقات ویکی کاکتوس شدند . به این دو عزیز تبریک میگم .

قصد داشتم جایزه را بین این دو نفر تقصیم کنم ، مثلا یک هفته پیش آقای احمدی باشه و یک هفته پیش خانم ماکویی یا از وسط نصفش کنم یا اصلا پایشو بدم یه نفر و پیوندکو بدم نفر دیگه یا اصلا بپیچونم به هیچ کس هدیه ندم  ، درگیر افکار شیطانی بودم که جناب صرامی باز هم مثل همیشه لطف کردند و یک الد من دیگه واسه من فرستادند که واسه هر نفر یک الد من پیوندی بسیار زیبا و ارزشمند به عنوان جایزه ارسال بشه .

 

در ضمن پاسخ این دو دوست عزیز را هم در قالب فایل ورد از اینجا میتوانید دانلود کنید

 

* توجه *

لازم به ذکر است فردا پنجشنبه مورخ ۷ اسفند ۹۳ ساعت ۱۰ شب جناب صرامی در اتاق گفتگوی آزاد حضور دارند جهت بحث و تبادل نظر در مورد پاسخ سوال این دوره ، دوستانی که قصد دارند در این مورد بیشتر بدانند و سوالاتشان پاسخ داده شود حتما ساعت ۱۰ در اتاق گفتگوی آزاد حضور داشته باشند . 

 

برندگان عزیز هم آدرس کامل پستیشون را برای admin پیام خصوصی بفرمایند که کارهای پست هدایاشون هرچه زودتر انجام بشه

 

 

از همه دوستان خوبم در ویکی کاکتوس تشکر میکنم .